Jag vill dansa Zumba!

Imorse när jag zappade runt på tv:n så fastnade jag för reklamen om Zumba(blogg.se trasslar som vanligt så jag kan inte länka till hemsida - adressen är www.zumbafitness.com)!

Zumba är en latinoinspirerad dans där man tränar hela kroppen och har kul samtidigt. Jag brukade dansa när jag var mindre och var en av de bästa i min klass - men jag slutade för att jag tröttnade.

Reklamen för Zumba fick mig att vilja börja dansa igen. Kanske borde beställa? Hmm.. Det bästa vore ju om det fanns en dansgrupp här i stockholm som dansade zumba - det skulle jag lätt gå på! Eller om Balance (gymmet jag tränar på) skulle börja med såna dansklasser! Skulle nog bli väldigt poppis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0