Mens = Mer Shopping?

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men vi har precis flyttat så vi har haft en hel att göra..

Varje gång det börjar närma sig lingonveckan(läs: mens) och lönen har kommit så börjar jag sukta efter allt i butikerna!
Idag har jag köpt nya skor för 700-800 kr. Nu sitter jag inne på sidan chique.se och suktar efter en massa snygga smycken som ska matcha med min nyköpta vita klänning.

Dottern har också fått nya kläder, och senare idag tänkte jag gå till lindex för att köpa coola jeansleggings till henne - ja, de finns till och med i bebisstorlekar nu! Jag älskar jeansleggings just nu. Annat som är skönt och snyggt är ju gladiatorsandaler i äkta läder, de gör underverk för sommarvarma fötter. ;)



Detta halsband för 199kr  fastnade jag för. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Marie

jättefint :)

2009-06-27 @ 17:32:47
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0