Unga Morsan + mykindofbeauty = sant

Jag har ju bloggat som Unga Morsan i lite mer än 1 år, innan det bloggade jag i 2 år på en annan blogg som handlade om allt möjligt.. Hur som helst. Eftersom jag har domänen ungamorsan.se så tänker jag slå ihop denna blogg med den andra med hjälp av min alldelses egna programmerare - Mattias alltså. Så därför kommer jag nu sitta och fundera på TRE layouter.. Herregud.. Men det ska nog gå. Jag har ju alltid lyckats bra med layouter annars! Sen ska mattias koppla ihop allt ala datanörd.. Vi är ett bra team när det kommer till hemsidebyggande - tack och lov!

Är så tacksam att jag får vara med dig Mattias, du är en väldigt go kille! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0